maanantai 29. heinäkuuta 2013

Neil Young: Muistelmat

Olen tykännyt Neil Youngin musiikista 18-vuotiaasta alkaen, tai ainakin heti, kun kuulin sitä ensimmäisen kerran.

Nyt olen ihan euforiassa, koska Young esiintyy viikon päästä (5.8.2013) Helsingissä ja mulla on sinne liput! Grazy Horse on mukana myös.

Tämän konsertti-hypen vuoksi lainasin kirjastosta Youngin kirjoittaman kirjan "Muistelmat".
Täytyy todeta, että Youngin ansiot ovat enemmän musiikissa kuin kirjallisuudessa.

Kirjan asemasta musiikki puhukoon puolestaan!

Tässä linkki kivaan videoon "Heart of Gold".

Konserttia odotellessa myös toinen, ihana video YouTubesta: "Harvest Moon".

2 kommenttia:

  1. Kannattaa muuten tutustua tämän kiertueen settilistaan aiemmista konserteista, meinaan ettei tule pettymystä paikan päällä, tämä kun on GRAZY HORSE-keikka, ja se akustinen Harvest Moon-osasto tulee jäämään aika lailla 2-3 kappaleen varaan. Toivottavasti tuo särökitaraosastokin kelpaa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toden totta näin oli! Olin eilen keikalla, ja Neil Young esitti onneksi kuitenkin Heart of Goldin. Ja juu, kyllä mulle myös särökitaraosastokin kelpasi! Olin ihan eturivissä, pääsin fiilistelemään. Mutta olisin kyllä enemmän halunnut kuulla sitä akustista osastoa.

      Poista